Pritužbe / Povratak

Dobio oštećene robe

  • Prilikom primanja robe od prijevoznika, pažljivo pregledati robu isporučuje.
  • Pošiljka koja se pojavljuje oštećen, ne prihvaćaju.

Ako je roba oštećena, iako je pakiranje je netaknut, potrebno je komunicirati ovo pitanje što je prije moguće obavijestiti vozaru ili našu tvrtku, ovisno o vrsti odabranog prijevoz.
 
  • Češka Post: osobno objaviti datum isporuke u bilo kojem poštanskom uredu.
  • ZJN: molimo prijavite u roku od 3 radna dana na tel. 225.331.500.
  • DPD: objaviti u roku od 2 radna dana na tel. 841.700.700.
  • Toptrans: objaviti u roku od 2 radna dana na tel. 267.101.601.
  • Gebrüder Weiss objaviti u roku od 1 radnog dana na telefon. 296.245.025.

Roba se isporučuje nepotpune ili pogrešne modela

Sve pritužbe riješiti e-mail korespondenciju. Za rješavanje zahtjeva, pošaljite nam e-mail info@hobbytec.cz i prilozi priložiti sljedeće:
 
  • dokaz o kupnji (račun)
  • završio pismo žalbe (preuzeti OVDJE )
  • fotodokumentacija jasno dokazuje razlog za pritužbe

Roba se isporučuje nepotpune ili pogrešne modela

Sve pritužbe riješiti e-mail korespondenciju. Za rješavanje zahtjeva, pošaljite nam e-mail info@hobbytec.cz i prilozi priložiti sljedeće:
 
  • dokaz o kupnji (račun)
  • završio pismo žalbe preuzeti OVDJE
  • fotodokumentacija jasno dokazuje razlog za pritužbe


Ako se pita za slanje proizvoda u trgovini ili usluga i proizvoda proći čiste potraživanja u skladu s higijenskim propisima ili općim higijenskim principima. Ona mora sadržavati sve dijelove i dodatnu opremu koji su potrebni za provjeru tvrdio kvar. Preporučujemo priložiti:

  • presliku potvrde o kupnji ili drugi dokaz o kupnji robe
  • opis kvara i svoje podatke za kontakt
 

Za darove koje se pružaju besplatno, ne mogu ostvariti nikakva prava potrošača. Takva roba ispunjava uvjete ugovora o donaciji i sve važeće standarde pod češkom zakonodavstvu.
 

Rok za podmirenje zahtjeva
 
  • Ako imate prigovor potrošača će se rješavati u roku od 30 dana.
  • U slučaju da se potrošač, pokušavamo se nositi s tužbom u najkraćem mogućem roku.
  • U slučaju povrata ćemo poslati novac na bankovni račun. Povrat novca ne može biti uplatnice.

Troškovi povezani s prijevozom robe na uslugu i povrata usluge će biti vraćena ukoliko su ispunjeni sljedeći uvjeti:
 
  • naš odjel reklamacije se unaprijed dogovoreno da će roba biti dostavljena najbližem ovlaštenom serviseru na vlastiti trošak
  • tvrdnja je opravdana (to neće biti tako. kvar uzrokovan operativne pogreške, mehanička oštećenja i sl).
  • putem kontakt obrasca (stavka „Zahtjevi”) poslao zahtjev za naknadu nužnih troškova povezanih s prijevozom robe
  • Doložíme troškove (primanja skeniranje za poštarinu, popis utovar i sl).
 

To može samo novčani troškovi na razumnoj razini s obzirom na prirodu robe. Npr trošak poštarine, a ne taxi usluge.

nepopravljiva greška

Ako ste u službi rekao je da je roba nepopravljiv (ako počine) i da ste riješili povrat prodavatelju ili zamjenu za novi, molimo žalbu (popis montaže) i jamstveni list putem e-maila na info@hobbytec.cz . Na temelju dokumenata će se pregledati vaš zahtjev, onda ćemo vam se javiti.
 

Povratak u razdoblju 14dennní

U skladu s § 1829 Građanskog zakonika, potrošač ima pravo odustati od ugovora bez obrazloženja u roku od 14 dana od dana primitka robe, odnosno. od dana primitka konačne isporuke robe, ako je sadržaj kupiti više dobara ili robe koja se sastoji od nekoliko dijelova (dovoljno je poslati 14. dana u razdoblju). Ako on odluči kupcu na povlačenje u ovom trenutku, i mora biti u skladu sa sljedećim uvjetima, to će biti vraćen kupovnu cijenu i troškove najjeftiniji nudi način isporuke robe od prodavatelja do kupca. U skladu s § 1820 st. 1 bod. g) i § 1832 st. 3 snosi potrošač prilikom povlačenja iz ugovora u skladu s § 1829 et seq. Trošak povrata robe.

Ako ste se odlučili povući u ovom trenutku, molimo poštivati ​​sljedeće uvjete:
 
  • Najkasnije 14 dana nakon primitka robe prodavatelj mora biti poslana očitovanja volje da se povuče iz ugovora. 
  • Obrazac za povlačenje preuzimanje OVDJE
  • Molimo pošaljite mail na info@hobbytec.cz , a zatim su sa robom. 
  • Isporučiti robu natrag na vlastiti trošak za pohranu i u roku od 14 dana od dana povlačenja.
  • Roba koje šaljete u tom povlačenju, preporučujemo vraća izvornu ambalažu, proizvodi trebaju nositi znakove uporabi, treba biti neoštećena, kompletna (uključujući i pribor, jamstveni list, upute, itd) i presliku dokaza o kupnji. Nemojte slati pouzećem. Preporučujemo da se osigura robu. 
  • Novac za robe i troškova najjeftiniji način isporuke nudi online trgovine će se vratiti na isti način kao što ih je primio, ili dogovorom ili prijenos na svoj račun u roku od 14 dana od dana povlačenja. Prodavatelj nije dužan vratiti kupcu sav novac potrošen prije nego što je preda robu ili kupac dokaže da je prodavatelj robe poslana.
  • Ako je smanjena vrijednost robe (djelomično potrošena ili nositi robu koje proizlaze iz rukovanja, osim onoga što je potrebno da ga tretiraju s obzirom na svoju prirodu i obilježja, roba nije potpuna ili je oštećen), kupac je dužan dokazivo nedostaje vrijednost zamjena u novcu. Prodavatelj ima pravo na prijeboj iznos naknade za štete nastale po njemu korištenje dobara krše § 1833 iznosa kupoprodajne.
  • Ako je predmet ugovora, a služba je započela sa svojim performansama, onda kupac mora platiti dio cijene za usluge konzumira, ako je kupac odustao od ugovora.
  • Ako zajedno s robom pod uvjetom da kupac dar, ugovor poklon između kupca i prodavatelja sklopljen uz uvjet naknadnog da ako postoji povlačenje iz ugovora kupac gubi dar sporazum o takvu učinkovitost dar, a kupac je dužan uz prodavatelja robe i povratku pod uvjetom dar.
  • Ako kupac odustane od ugovora, kupac snosi troškove povrata robe prodavatelju, čak iu slučaju kada se roba ne može vratiti na svoje karaktera uobičajenog poštanskim putem.
 

Proces povrata robe u razdoblju 14dennní

  • Donijeti robu osobno u našoj centralnog skladišta. 
  • Slanje robe putem pošte ili brodar za rješavanje centralno skladište:
    Hobbytec CZ sro - Odjel Pritužba
    Za Mototechna 87 (Pro-kompleksu zgrada kod kuće)
    251 62 Tehovec
     
  • Za rješavanje zahtjeva moraju biti u pratnji dokaz o kupnji (račun) i ispunjene obrasce za vraćanje robe (preuzmite ovdje ).
Proizvod mora biti čista iu skladu sa higijenskim propisima ili općim higijenskim principima. Ona mora sadržavati sve dijelove i dodatnu opremu koji su potrebni za provjeru tvrdio kvar.